Președinte jucător online (II)

23.30. O zi încărcată pentru șeful statului. Și-a tras repede pijamalele bleu cu ancore negre și s-a aruncat în plapumă. Vede pe noptieră un pahar cu ceva efervescent înauntru.

–          Emil!

Din bucătărie scoate repede capul primul ministru. Ajunsese cu două ceasuri mai devreme, să facă oleacă de curățenie. E transpirat vizibil, poartă un șorț portocaliu pe care scrie îngroșat „Eu sunt mic, TU fă-mă mare!” și o bonetă feminină pe cap.

–          Sărut mâna, șefu. Ați ajuns? Mai am puțin și termin.

–          (pe un ton tensionat) Băi omule, ce e porcăria aia care face spume în pahar?

–          Un fervex, șefu. Pentru ca să vă relaxați.

–          Și așa știi tu că mă relaxez? Ce dracu, măi Emile, vrei să mă otrovești?

–          Ăăă..cum să vă…ăăă…

–          Varsă mizeria asta și scoate sticla aia…știi tu..de colo din debara. Dacă nu mai e în ea, vezi că sunt niște baxuri în garaj. Două cuburi și două degete, da? Verticale…hă-hă. Doamne, ce-mi mai plac glumele mele!

–          Acu, șefu!

Primul ministru dă fuguța la debara și apoi în bucătărie. Se aude o bocănitură.

–          Ce-ai mai stricat, mă?

–          (din bucătărie) Scuze, șefu. A picat magnetul cu Funeriu de pe frigider.

–          Aaa… las așa. Nu-l mai pune la loc, că oricum îl remaniez cât de curând.

Emil revine cu ingredientul de relaxare. Președintele tocmai deschisese laptop-ul.

–          Uitați șefu…Am pus trei cuburi, ca să vă răcoriți bine.

–          (Jap, jap, două palme) De când faci tu de capul tău ce vrei? Lichid în plus nu puneai, puneai gheață.

–          (suspinând) Păi am zis ca să vă răco…

–          (Jap-jap) Gata. Acum m-am răcorit. Treci în plapumă.

–          (zâmbind ca un copil care a luat premiul I) Să vă fie de bine. Și continuând, la fel de zglobiu: Pe ce vă uitați?

–          Pe ce să mă uit? Am vrut să adaug niște fotografii pe facebook de la întâlnirea de azi cu PD-L, dar nu e Igaș pe mess. Că pe el l-am pus să facă poze. Aa..gata..uite c-a intrat. Buzz!

–          Imediat, dom președinte. Acum le descarc!

–          Hai odată!

Întorcându-se către Emil – Bă, până mâine să mi-l aduci pe nemernicul ăla care a zis că nu crește iarbă în jurul meu. În genunchi să apară.

–          Stați liniștit, șefu. Am trimis deja tot Fiscul pe firmele lui. Mâine o să vedeți o schimbare majoră de atitudine.

–          Bravo. (Apoi, pe un ton milos) Să știi c-o să-mi lipsească entuziasmul ăsta al tău la Victoria. Nu știu dacă ăla de la BNR o să presteze la fel de bine.

–          (Îmbufnat) Deh, șefu, io v-am zis să mă lăsați tot pe mine.

–          Ce să te mai las, mă? Eu ce fac din 2012 dacă partidul mi se duce la 3%?

Igaș: Buzz! Gata, dom președinte. Le-am trimis!

–          Acum mă uit pe ele. (pauză) Bă, dar p-aia când își mușca Frumoasa buzele în timp ce vorbeam, n-o ai?

–          Ăăăă…nu cred…nu.

–          Bun. De mâine să-ți iei catrafusele și să te duci unde-oi ști. Ministru nu mai ești. Am înțeles că ai dat-o-n gard cu vămile, da nici să faci niște poze nu te pricepi?

–          Stați puțin…

–          Am terminat. Gata.

Și președintele îl trece pe ministrul de Interne pe invisible.

Către Emil, nervos: Bă, numai proști mi-a trimis Falcă de la Arad. Numai proști!

–          Șefu, dar la care Frumoasă vă referiți? Ele..

–          (Jap-jap) Na!

–          Da,  Elena?

–          (Jap-jap) Ți-am zis că n-ai voie să-i pronunți nici numele, că i-l întinezi.

–          Iertare.

–          Zi că ești ca și remaniat, că altfel…

După o pauză de 20 min, în care președintele a mai dat câte un „like” la pozele sale de pe facebook și i-a trimis un virus pe mail lui Vasile Blaga, primul-ministru și-a revenit.

–          Șefu, dar doamna unde e?

–          A fugit până la Bruxelles. Vrea aia mică să gătească o cină romantică pentru noul ei iubit și am trimis-o pe Maria să-i facă niște ouă ochiuri.

–          Aha. Bună alegere, șefu! Sunteți genial!

–          (închizând laptopul) Hai nu te mai guduri atâta, că tot te schimb. Întoarce-te la perete și aprinde veioza aia cu meduze. Noapte bună!

–          NB, șefu. (Și apoi în șoaptă) Eu tot vă iubesc!

5 Responses to Președinte jucător online (II)

  1. bullet spune:

    Băse…ți se pregătește ceva…

  2. Ingerasa spune:

    ,,Tiranii, inzestrati cu instinctul poruncii, nu se coboara la dialog si nici la argumente, ci ordona, decreteaza si nu catadicsesc sa-si justifice faptele”. (Emil Cioran) Ma insel sau Base e unul dintre ei? Sper sa se termine totul cat mai repede…

  3. cornelia spune:

    mi-a placut aia cu virusu trimis lu Blaga 🙂

  4. viorel grecu spune:

    ahaahhaa tare

Lasă un răspuns

