Consecvență

ETAPA I: Președintele Republicii merge la televizor. 8 februarie, pe înserat. TVR. Tema –  că nu mai apăruse de o lună.

Traian Basescu: (…) In plus, trebuie sa recunosc ca au marcat si o atitudine de dispret pentru ceea ce i-am rugat sa faca in interes national si am luat nota de chestiunea asta. Am luat nota si de lipsa de apetit a conducerii partidului de a-i mobiliza sa fie prezenti, si de lipsa de apetit a sefilor de grupuri de a-i mobiliza sa fie prezenti, si de lipsa de apetit a șefului de grup de a negocia cu celelalte partide din alianta un vot corect.

Realizator: Ce inseamna ca ati luat nota?

Traian Basescu: Pentru ca…

Realizator: Ce consecinte va avea aceasta ‘nota’ pe care…

Traian Basescu: In relatiile mele cu ei. Stiu ca nu mai am… nu mai pot avea sperante sa-i rog prea multe lucruri.

Realizator: Deci veti renunta sa faceti ce ati facut saptamana trecuta, sa mergeti la grup, sa discutati cu parlamentarii?

Traian Basescu: Da, da. M-am dus, am discutat, am ridicat chiar cazul Pasat. Este clar ca interesele sunt altele (…) 

Realizator: Si ce solutii mai aveti, daca propriul dumneavoastra partid ignora avertismentele pe care le dati?

Traian Basescu: Doamna, stiti, nu mai este propriul meu partid.

 

ETAPA II: Președintele Republicii merge la partid. 15 februarie, pe înserat. Întâlnire cu parlamentarii PD-L. Tema de interes național – cum facem să rămână PD-L la putere.

Traian Băsescu: „Trebuie să începeţi să priviţi la realitatea anului 2012, care se apropie cu alegeri locale şi alegeri legislative şi să priviţi la posibile formule de a continua guvernarea”

4 Responses to Consecvență

  1. anda spune:

    Pe mine mă sperie asta cu „posibile formule de a continua guvernarea”.

  2. popateapa spune:

    Adecă el are voie sa fie și Președinte de Romanica și de PDL-ica? Brava nene! asa da președinte! Sa ne traiască la 3 m sub pământ!
    Ce zici de
    http://popateapa.wordpress.com/2011/02/16/apel-catre-bloggeri-interesati/

Lasă un răspuns

