USL. Faţa locului

Am fost ieri la Parlament unde s-a pus pe treabă USL. Am stat mai mult pe la CN al PSD, că la liberali era răcoare. Şi ca să fie totul mişto, m-am acreditat ca blogger, graţie lu’ domnu’. Aşa, am fost acolo, de unde am aflat că:

– înainte de parafarea uniunii, mulţi, neaşteptat de mulţi dintre primarii PSD, un fel de puişori de baroni, erau speriaţi nevoie mare că la ei la ţară trebuie să lea dea peneliştilor locuri pe listele de consilieri. Ori „noi am făcut o treabă acolo, am închegat nişte biznisuri, nu putem acuma să le împăţim cu săracii ăştia”;

– atunci când apare Vanghelie, poa’ să te cheme şi Năstase şi Ponta şi Antonescu şi Liza Minnelli. Nu mai contezi. Eşti zero barat;

– lui Ion Iliescu nu-i miroase niciodată gura pentru că are nişte dropsuri în buzunar cu care se alimentează la intervale bine stabilite;

– după ce-a belit partidul în numele lui, Dan Nica e, probabil, unul din cei mai priviţi cu sictir pesedişti la ora asta;

– Radu Mazăre. Am înţeles, domnule! Vrei cu tot dinadinsul să epatezi, ai o relaţie sentimentală cu hainele de militar. Dar nu ţi se pare că-ncerci prea mult? Plus: ai reuşit să-i dezlipeşti lui Ion Iliescu zâmbetul ăla circular când i-ai zis de „măi, animalule”. Nu se face, e partidul lui;

– Victor Ponta nu se poate abţine ca la fiecare discurs să încropească şi o încercare de glumă cu iz politic. Şi de fiecare dată strică discursul cu gluma;

– Antonescu e mult mai călduros primit de poporul PSD, decât e Ponta de „galbeni”.  O fi de la doctrină, o fi de la Rompetrol, dar ăştia ai lui Crin sunt numai boieri, filfizoni cu nasu-n sus şi ochii-n jos când vreun pesedist are nesăbuinţa să vb cu ei;

– am văzut pentru prima oară în viaţa mea un parlamentar de dată recentă coborând dintr-o Dacia 1310. Albă. Nemetalizat. De Cluj. Dă-o-n Constituţia mă-sii, Emile, da’ măcar 2-3 Loganuri puteai să le dai, la cât efort depun să câştigi numai tu acolo

– faţă de ce se vede la televizor, Mădălin Voicu e mai scund, Ramona Mănescu mai înaltă, reporterii tv mai cretini;

– după parafarea uniunii primarii PSD aveau acelaşi haos în cap ca la punctul 1.

One Response to USL. Faţa locului

  1. rubiana spune:

    Pont! Alea de le manaca Ilescu la intervale regulate nu sunt simple dropsuri impotriva respiratiei urat mirositoare, ci bombonele cu… formol. Trebuie luate la intervale regulate, altfel… se impute.

Lasă un răspuns

