Geoană > Ponta

L-am văzut aseară pe Mircea Geoană la Antena 3. Şi am rămas acolo. L-am urmărit atent şi îmi pare din ce în ce mai fără dubii: aşa cum e, prostănac, loser de carieră, iubitor de nevastă şi spa, fostul preşedinte PSD e mai ceva decât actualul. Cel puţin, am putut asculta nişte opinii limpezi şi cel puţin 3 fraze legate în care să nu apară expresia „după cum a spus şi Crin Antonescu”, construcţie legată fiinţial de tot ce scoate Victor Ponta pe gură. Atât.

4 Responses to Geoană > Ponta

  1. anda spune:

    Eu l-am văzut pe Geoană acum vreo lună, tot la Antena 3. Am încercat, multe zile după asta, să înțeleg cum un om care părea timorat de statutul de candidat reușește după să analizeze extrem de corect actualitatea și să o redea în fraze limpezi și construcții curajoase. O fi din cauză că nu mai e candidat sau din cauză că, momentan, nu mai e nici membru de partid?

  2. Randunica beata spune:

    Daca am ajuns sa fim nostalgici dupa Geoana e grav…dramatic chiar!!! Deja incep sa cred intr-un viitor mai bun 😦

  3. anda spune:

    Unde vezi, Rândunică euforică, nostaligie?

Lasă un răspuns

