Preşedinte jucător online (I)

E două jumate noaptea. Şeful statului n-are somn şi o arde pe facebook. Tocmai se pregăteşte să dea „like” la o poză de-a lui când intră Emil. Fără să bată, fără nimic. E transpirat leoarcă. Face o plecăciune şi aşteaptă.
– Sărut mâna, şefu!
– Ce faci, mă? Intri ca la mă-ta, la Răchiţele?
– Mă iert…
– Şi ce puţi în halul ăsta? Vii de la coasă?
(simţind complimentul) Nu, şefu…ştiţi…de la sală…ştiţi…
– Aha. Hai, bagă-te lângă mine în plapumă!
– Nu fac un duş înainte?
– Lasă aşa..că mi-e dor să simt miros de muncă.
Emil îşi aruncă ghiozdanul şi sare în pat. E cald şi bine acolo. Ar vrea să nu mai plece niciodată. Zâmbeşte tâmp.
– Şi? Pe ce vă uitaţi, şefu? Ceva nuditate? (chicoteşte băgându-şi nasul sub plapumă)
(Jap, o palmă cum îi dă Bendeac lu’ Blaga) Băă…ai grijă! Eu n-am nevoie de aşa ceva. Sunt satisfăcut din punctul ăsta de vedere.
(unduindu-şi glasul) De către…?
– Da. De către. (jap, două palme). Mă uitam pe facebook. Uite şi tu câţi pesedişti şi penelişti au conturi. Ai noştri zici că nici nu există. Parcă n-ar avea prieteni. Noroc cu Elena care mai înclină balanţa. Da’ dacă mai apare la 3 evenimente cu leopardul ăla pe ea mi se urcă sângele la cap.
– De ce vorbiţi, şefu, că şi eu am cont….
Jap, 2 palme…Uite că e Funeriu pe mess. Stai să-l sperii oleacă. Buzz! Ha-ha-ha…Ce-mi plac glumele mele.
– Ce amuzant sunteţi, şefu! Şi nu o spun ca să vă pup în c*r. Eu râd cu poftă când faceţi dumneavoastră glume. Şi de 6 ani tot faceţi. De-aia merg la sală.
Răspunde Funeriu: ’Trăiţi! Ce faceţi online la ora asta?
– Uite…a venit Emil pe la mine şi ne plictisim împreună. Tu?
– Îi trimit lu’ Marga spamuri :))) L-am căsăpit.
– Arde-l…arde-l şi pe el şi pe Androneasca. Să se-nveţe minte să mai cârâie şi să-mi mai pună jegoşii ăia de profesori în cap.
– K. Aşa fac.
– Bine, Daniel, te pup, nb. Ne vedem mâine la conferinţa aia cu Liiceanu. Şi învaţă naibii şi tu pe dinafară ce tre să spui, să nu te mai ia ăştia-n baston!
– K. Încerc.
(către Emil) Mare cretin e ăsta. Dacă nu se făcea de râs atunci cu filmuleţul…era de mult adio. Dar am văzut că pune suflet…e muncitor. Din ăştia ne trebuie.
– E tot o glumă şefu? Ca să ştiu cum reacţionez?
Jap, 2 palme. Stai că am primit un mail. Ia să vedem. Mda..e tot de la un militar nervos. Uite şi tu…numai azi..vreo 80. Numai de la ăştia. M-a îngropat de tot Oprea şi sistemul lui de c.cat.
– Ce scrie, şefu?
– „Ieşi afară, javră ordinară”!
– Da, să trăiţi.
– Nu tu, mă, bezmeticule. La mine se referă. Cică. Mamă ce nervi am. Gâţii mamii voastre de milogi! Emil..
– Aici.
– Pregăteşte-mi o reacţie pentru mâine. Ceva cu emoţie…eventual o breşă unde să fac o pauză apăsătoare…să se simtă că simt. Da?
– Acum mă apuc.
– K, dar du-te la bucătărie, că vreau să dorm acuma. Şi ai grijă să nu-mi mai amesteci magneţii cu miniştrii de pe frigider că i-am aşezat în ordinea remanierilor. Hai nb.
– Nb, şefu. Vă iubesc!
(va continua)

3 Responses to Preşedinte jucător online (I)

  1. Randunica beata spune:

    Repet…NU E ORIGINAL, dar macar e amuzant…jap- jap…asteptam continuarea…ai putea face un best seller..sa vezi dupa ce i-om trage-n tzeapa ce succesuri vei inregistra. Oare pot fi arestata pt rautatea si violenta gandurilor mele „intime”(vb lu’ nea Sanda)? Daca da, subliniez ca asta e un pamflet…nu-i vreau morti, nici nu i-as impusca cu mana mea, nici nu am trairi orgasmice la gandul unui atentat, sau al unui cataclism cu iz divin, care sa-i stearga pe toti de pe fata cianotica a Romaniei. Hai sa traiesti…BINE :))

  2. Asteptam exasperarea…a-a-a…pardon, continuarea !

  3. tu26dor spune:

    …sigur mai vrem si continuarea? nu poti sa-i impusti in episodul viitor? sau macar pe unul din ei ca sa fie mai comic, pardon, dramatic:)))

Lasă un răspuns

