Dorinţă! Muncă!

Boc: „Mi-am cumparat, ca orice roman, un iPad, care are dorinta sa lucreze pe o asemenea formula de lucru”.

1. Topica e de zile mari.

2. Voi vă daţi seama cam ce percepţie are prim-ministrul acestei ţări despre nivelul de trai? Deci singurul impediment pentru un român ca să-şi ia un iPad de 30-40 de milioane e lipsa dorinţei. În rest…n-are a-l opri nimic. E ca aia cu Băsescu luând la palme bolţarii unei case de sinistraţi şi decretând, la nedumerirea ăluia de a ntrebat retoric cu ce s-o tencuiască: „Cu muncă!”.

3 Responses to Dorinţă! Muncă!

  1. marius spune:

    Apropo de i-pad si laptop.Mai ştiu şi eu pe unul care se tot vaita ca i-ar trebui „o asemenea formula de lucru„.Ce sa faci mă, dacă n-ai „dorinta„.

  2. puiu spune:

    m-am linistit: eu nu sunt ,,orice roman”…..pentru ca nu am iPad 🙂

Lasă un răspuns

