Cristian Preda. again.

Când Cristian Preda, europarlamentar vesel de Bruxelles, se identifică senin cu baza PD-L, e de bine sau de rău? Sau nenea e picat în cap?

5 Responses to Cristian Preda. again.

  1. Eduard spune:

    „Nenea” asta e cam tampit dupa parerea mea … pare sa fie unul dintre cei mai normali din PD-L in momentul de fata sau … s-a lovit in afaceri cu „greiiiii” din PD-L ?!?. Totul este doar un joc de imagine … regele comanda de la Cotroceni aceste miscari pe masa de joc, este un iluzionist al politicii acest „presedinte”… ii mai putem spune si asa sau …. nu chiar ! :))

  2. vioma spune:

    Acest „telectual”, Constantin Preda, nu face exceptie fata de ceilalti PDL-isti si asta pentru ca am ajuns la concluzia ca TOTI, dar TOTI pdl-istii sunt facuti de aceeasi mama. Seamana intre ei, indiferent de sex, profesie sau functie, ca picaturile unei ploi mocanesti de toamna, iritanta si interminabila. Cateodata, simt un fel de exasperare atunci cand ii aud vorbind, fara a spune ceva. NU SE POATE, NU SE MAI POATE, NU-I MAI SUPORT si din pacate, sunt pensionara, tare mi-ar placea SA NU MAI AUD DE EI. Imi vine sa ies in strada si sa strig, AJUTOOORRRR, SCAPTI-NE DE EI, VA ORDON si VA IMPLOR!!!!!

    • exasperat spune:

      Am şi eu de multe ori simţămintele astea. Şi tare mă-ncearcă o nedumerire cât casa: cum neamu’ mă-sii 5 milioane şi ceva de oameni au mers conştiincios la vot şi au pus ştampila pe T.B.? Pentru a doua oară!

Lasă un răspuns

