H.B.

Rabat de la Udrea, Ponta, Boc, Gelu Vişan. Măcar azi.

A fost Horia la Târgovişte. Şi s-a ţinut de cuvânt. A cântat şi încântat.
Îl îndrăgesc de când el şi broasca aia verde cu nume de bingo autohton făceau furori. Am avut multă vreme impresia că semănăm cumva. Nu ştiu încă de ce. Şi l-am tot îndrăgit de-a lungul anilor. Eu din copil am mai îmbătrânit. El nu.
Am stat puţin de vorbă după „prestaţie”. Dincolo de bâzdâcul captivant de pe scenă, e atât de liniştit. Şi senin. Şi calm. Şi cald. Nu mai pare copil, ci părinte. Şi-l îndrăgesc mai mult decât o făceam până în noaptea asta.

Aaaaa…şi vine înapoi de Crăciun. C-aşa a promis.

2 Responses to H.B.

  1. cristian spune:

    frate….te puteai afisa cu el pe facebook..cum fac toti cocalarii nu pe un blog care pesemne…este cu esenta politica. ce dracu’mai Petrut…

Lasă un răspuns

