Articol nou

Se tot preumblă pe blog tot felul de păsări ebrietate care întreabă mustrător: „Nici azi n-ai mai scris ceva nou?”. Motiv pentru care sunt nevoit să „prestez” la orele 3. Trecute puţin. De scris n-am chef. Vin de la un chef. Aşa că las pentru mâine promisiunea. Dau ceva de senior Videanu – cel mai econom ministru al Economiei sau de experienţa de 7 zile, 6 nopţi în the Pontus Euxinus-ul doamnei Udrea. Cea mai ministră dintre miniştri.
Acuma…cum m-oi trezi.

3 Responses to Articol nou

  1. randunica beata spune:

    Fara seriozitate nu stiu unde ajungem pe lumea asta… Mai ales ca-mi amintesc cand o mustrai pe Anda ca n-a mai postat de mult ceva! O sa mai incerc diseara; sper sa am ceva de adaugat la experientele tale litoralesti, intrucat anul asta spiritul frunzei mi s-a parut mai puternic si mai urat mirositor decat oricand 😦

  2. Dana spune:

    Elena Udrea daca e sa facem o ancheta mai amanuntita mai mult s-a aruncat cu noroi in ea decat sa o sustinem pentru ca s-a zbatut tot timpul.

  3. anda spune:

    Da, corect! Pe mine mă certai că n-am mai scris! Hm! (Multumesc Rândunica beata… Deşi nu prea ştiu cine eşti, dar nu asta conteaza!)

Lasă un răspuns

