Preşedintele S-H în direct cu ascultătorii

 

Motto: – Aveţi încredere în actualul Guvern?
– România nu poate merge decât în tandem cu U.E. şi FMI.

Mai întâi, decorul. Probabil că fătuca de data trecută s-a întrecut pe sine în obrăznicie şi a trebuit ca madam Culcer să preia ea însăşi frâiele dialogului cu presidentul. Nu de alta, dar nu cumva să scape vreo întrebare tâmpită.
Apoi, baza discuţiei – mesajele postate de ascultători (graitor termenul doamnei Culcer). Ăia cuminţi, se-nţelege.

Cât despre mesajele preşedintelui, observaţiile sunt astea:

Dacă nu continuăm măsurile de austeritate şi-n 2011, nu ne redresăm. Asta ca să-i liniştească pe ăi de le-a luat 25% din salarii şi care mai aveau impresia că Boc le spunea adevărul atunci când le promitea revenirea la salariul normal de la 1 ianuarie. Deci, e de căcat şi la anu’.

Pentru creşterea electorală a pensiilor o să ne împrumutăm ani la rând. Pensiile electorale pe legea cărora n-a ezitat să-şi pună parafa în 2008. Era şi PD-L în campanie. Tot electorală.

Eu am reproşat lentoarea de anul trecut, dar legea salarizării o făceau partenerii de guvernare. PSD-iştii, adică. Vina e mai mult decât evidentă.

Aşa cum este, PD-L e singurul partener la ora asta. Prost – neprost, ăsta e şi cu ăsta defilăm. Dacă ălora din Opoziţiei le arde de toate rahaturile, moţiuni, anticipate, cu cine mama mă-sii să lucreze şi preşedintele. Cu Boc. El nu vrea anticipate.

O ţară care se împrumută pentru a plăti pensiile şi salariile este o ţară de mâna a doua. Cum se numeşte preşedintele care de 6 ani conduce o ţară de mâna a doua?

Culcer: Nu cred că populaţia mai este atât de naivă. T.B. (zâmbind îngăduitor): Doamnă, n-aş spune! Continuarea era: N-aţi fost în ţară la ultimele alegeri?

Hai, daţi-mi voie să mai spun ceva…Brandul de ţară…. Nu se putea încheia altfel.

În afară de astea, câteva obişnuinţe: PSD şi PNL sunt vinovate pentru măsurile proaste ale Guvernului actual sau „Aici discutăm despre un stat democratic” – adaptare după celebra „Aici vorbim despre o lege (a salarizării profesorilor) şi a nu o aplica înseamnă a nu trăi într-un stat democratic”.

The best one însă e faza cu beţişorul de ureche. Citiţi: „Eu în fiecare dimineaţă înot. Un sfert de oră, o jumătate de oră, cât am timp.  Ieri dimineaţă, din greşeală, ştiţi că sunt beţişoarele acelea de curăţat în urechi, vorbind la telefon cu unul din ministri, nu am observat ca am bagat betisorul invers. M-am zgariat. Am fost la medic sa imi puna un pansament cu rivanol”.

Revenindu-mi cu greu, pot doar să întreb, pe urmele lui Mihai Voicu:  De unde a cumpărat administrația prezidențială bețișoare de urechi cu vată la un singur capăt? Eu nu am mai văzut nicăieri așa ceva. Sau poate ”invers” înseamnă pe lat? Sau pe lat, îndoit de la mijloc, ca să fie mai solid?

One Response to Preşedintele S-H în direct cu ascultătorii

  1. Hendrix spune:

    Securistul de la Anvers s-a tampit de tot! A ajuns in halul in care MINTE intr-un mod penibil, doar manelistii si babele de la tara care l-au votat cu creierele spalate de prea multe telenovele putand pune botul la asemenea minciuna ordinara. Minciuna nu poate fi crezuta nici macar de un copil de gradinita! Si inca ceva: are nemernicul langa el un doctor 24/24, 7/7? Are! Si atunci ce cauta el la spital???
    La modul foarte serios ieri am asistat la o DIVERSIUNE securista in toata regula. Dimineata anumite bloguri anuntau ,,pe surse” ca securistul de la Anvers ar fi bolnav, merge la analize bla bla bla. Cunoastem, securisti au mai practicat astfel de intoxicari de presa in trecut pe aceasta tema. Fraierii au muscat-o si au dat curs momelii aruncate de securisti. Si uite asa Zvonerul si Raspandacul si-au dat mana din nou. Scopul? Sa puna botul si IrealitateaTV si Antena3. De ce? Pentru ca securistul de la Anvers sa aiba un nou motiv sa-i atace pe ,,ziaristii lui Nus si Felix”. Securistii au facut o buna diversiune, ratata de tampenia lui ba-secu care a mintit aseara sub orice critica. Nici sa minta nu mai este in stare nemernicul!

Lasă un răspuns

