De citit

Fain de tot articolul lui Năstase din Jurnalul de azi. Personal, mă dau în vânt după primul slogan. Mai ales după ce l-am auzit ieri pe ministrul Economiei cum explica la videochat-ul Gândul că, de fapt, mausoleul ăla de-i zice casă nu e cine ştie ce sculă: „Casa de 1.350 de metri pătraţi pare mare, pentru că are P+1 şi o mansardă, dar nu e. Sunt patru dormitoare, o poartă, un living, un birou, un garaj şi dependinţe”. Aţi înţeles? Ca tot omul.

Restul…ţăţisme.

5 Responses to De citit

  1. randunica beata spune:

    Acu ma gandesc si eu ca Leo Badea, ca nici eu nu pricep mare lucru…casa mea, cu poarta si ea, inghesuita intre doua sandramale targovistene, care din lipsa de spatiu se desfasoara pe doua etaje + mansarda(cunoscuta in popor si ca pod), beneficiaza de 3 dormitoare, living, 2 bucatarii, 2 bai, 2 holuri si dependinte (cotet de caine fara caine, ca pe ala mi l-au otravit dusmanii) si garaj, in fata portii pe dalele lui Boriga, sau ale lu’ nea Iulica, nu mai stiu… ca sa revin, casa mea e mai mare ca a lui daca numar eu bine incaperile. Si voi carcotiti in nestire pe marginea colibei amaratului de ministru. Nu va mai rabda pamantu’

  2. exasperat spune:

    Data trecută ai zis de Manea. Acuma de Boriga. Şi mă avertizai tu pe mine de SPP? Păi de Ghenosu’ ai auzit? Tu vrei să-ţi bage ăla coteţul pe cap? Trezeşte-te din beţie!

  3. randunica beata spune:

    Dar ce-am zis eu de mult-stimatul edil??? Nici nu-i pot pronunta prea des numele ca-mi vine in gand nesfarsita lista de fapte cu care mi-a castigat recunostinta (strazile frumos asfaltate, pubelele de gunoi europene, pe langa care, doar din rautatea oamenilor, e la fel de jeg k inainte, modul in care si-a tinut promisiunile de consilier local care se dadea cu fundu de pamant ca fosta conducere a orasului nu comunica sumele la care se ridicau diverse investitii sau ca nu relationau cu presa, ceea ce el face cu varf si indesat, mai ales cand ii trateaza k pe imbecili sau ii da afara din primarie, modul suav in care s-a inconjurat numai de oameni de bine, neahtiati de bani publici, sau naturaletea cu care mai scorneste cate un festival de arta, pe timp de criza, cand nu „E” bani la bugetul local…) Deci ce-am zis???? Eu de fapt cred ca tu te temi ca vei fi torturat pana va trebui sa-mi dezvalui identitatea !!!

  4. exasperat spune:

    Nu ma tem din cauza asta. Eu nu rezist la tortura si cred ca e o prostie imensa sa ai impresia ca poti indura, pentru ca, pe la jumatatea supliciului, sa dai drumul la vorbe. Asa ca…doar o intrebare si ai cotetul pe cap.

  5. randunica beata spune:

    asta e invitatie la tortura !!!

Lasă un răspuns

