Rupe-i, Boc!

L-aţi văzut pe primul-ministru zbârlindu-se la Vlădescu (absent din sală) şi, prin intermediul lui, la toţi ceilalţi miniştri? Ceva mai amuzant nu mi-a fost dat să văd, exceptându-l pe Băsescu la inundaţii, de la discursul de campanie – ăla cu „Vântu’ ia Poşta şi Voiculescu sarea şi din cauza asta votaţi-mă pe mine”.

Am însă un regret enorm şi anume că nu erau fixate camere – sau, mă rog, n-au fost date imagini cu reacţiile miniştrilor în timp ce Boc pronunţa aspru cuvintele „Vă interzic!”. Mor de necaz că nu i-am văzut pe-ăia buşind în râs şi tăvălindu-se pe jos, amuzaţi până la lacrimi de umorul şefului lor.

Maybe, next time! Rupe-i Boc! Rupe-i tată!

Lasă un răspuns

