Udrea

Abia acum am ajuns la calculator. Am stat (aproape) toată ziua după madam Udrea. Nu prea ştiu pentru ce a fost prin judeţ. O singură chestie mi-a atras atenţia.
În vreme ce duduia se căznea să facă faţă microfoanelor plantate în ochi, doi moşi şugubeţi împărtăşeau păreri despre „ce-a fost când s-a dat jos din maşină”:

Moşul 1 (emfatic): – Am dat mâna cu ea.

Moşul 2 (regrete amarnice, întinzând arătătorul): – Eu am atins-o doar cu degetul.

Onor, madam! Ţara nu te merită!

One Response to Udrea

  1. […] doi moşi şugubeţi împărtăşeau păreri despre “ce-a fost când s-a dat jos din […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: Udrea « Stop, Look, Listen – How to Make the Most of a Moment […]

Lasă un răspuns

