Prietenului Leo (2)

Revin asupra subiectului. Trecem peste polemica discurs – pragmatism – simţ politic – etc.  Io-s de doi ani în presă. Puţin de tot. Numai că-n doi ani, în afară de două conferinţe judeţene ale organizaţiei municipale, n-am băgat de seamă o acţiune a tineretului social-democrat în Dâmboviţa. Şi ca să preîntâmpin un argument, cu atât mai mult era nevoie de aşa ceva în ani de campanie electorală. Dacă nu acum, atunci când? Cafenele politice, serate dansante cum zicea domn „moşu” Ana, concursuri pe platou etc etc etc. Dacă-mi spui că au fost din astea, nu pot decât să te cred, dar să-ţi zic că nu se numeşte „acţiune” a TSD atâta vreme cât doar membrii TSD se bucură de ea.

Ceva m-a intrigat tare de tot. Chestiunea internautică. Tastează „TSD Dambovita” pe Google. Eu am făcut asta şi la 2 secunde distanţă motorul de căutare m-a muştruluit respectuos: „Aţi dorit să scrieţi PSD Dambovita”. Adică, hei, scrie corect ce cauţi, nu vezi că nu există ce-ai scris tu acolo?!? Să nu mai spun că prima ştire e una legată de Dragoş Dumitru. Aşa ceva e inadmisibil. După cum inadmisibil e ca un om de aproape 65 de ani să le spună tinerilor social-democraţi că ar fi binevenit un site al organizaţiei. Puterea mea de a înţelege se sfârşeşte aici.

În sfârşit, eşti preşedinte al Organizaţiei Judeţene de Tineret. Cum se face că eu nu ştiu să existe un TSD local în afară de Târgovişte? Sunt curios dacă există TSD Titu, TSD Găeşti, TSD Voineşti ş.a.m.d. Nu sunt mediatizate organizaţiile respective? Nu sunt puternice? Nu există? Răspunsul la una dintre întrebările astea ar trebui să lămurească chestiunea.

P.S: Sper să ştii că toate astea vin din partea unui prieten şi să le primeşti ca atare

6 Responses to Prietenului Leo (2)

  1. leobadea spune:

    Ai dreptate doar partial de data aceasta!Exista organizatii de tineret teritoriale.Ai ales exemple interesante,La Voinesti avem o organizatie puternica chiar!Eu personal cred ca mi-am facut datoria sigur nu am putut sa fac mai mult de a aduce in echipa foarte multi oameni poate trei echipe care au plecat din partid!Au plecat spre locuri mai calde!Observatiile tale pertinente sunt binevenite atat pentru analiza activitatii mele , dar mai ales pentru cei care vin!

  2. eduard spune:

    Buna-seara! Daca imi permiteti as vrea sa va contrazic in ce scrieti mai sus:
    In primul rand ca organizatia de la Targoviste trebuie promovata ,deoarece Targovistea este resedinta de judet si dupa, le putem promova si pe celelalte plus ca putini tineri din ziua de astazi sunt interesati de politica.
    In al doilea rand as vrea sa mai mentionez ca baietii care au lucrat la respectivul site al TSD nu s-au gandit sa il inscrie in motorul de cautare ‘google’ ,iar site-ul neavand rating prea mare nu a aparut pe google ( asta poate fi doar o parere proprie, mai pot exista inca 100 de variante ca ale mele )
    In privinta unui site ne-am gandit si am discutat la sedinta organizatiei de tineret a municipiului Targoviste,dar acest site v-a fi facut strict pentru organizatia de tineret a municipiului nu pentru organizatia judeteana.

  3. exasperat spune:

    @Eduard

    1. Nimeni nu contestă faptul că TSD Tgv e cea mai importantă filială, ci doar că în afară de ea n-am auzit nimic de restul.
    2. Eu nu ştiu care e cauza tehnică pentru care site-ul nu apare. Ştiu doar că nu apare. Şi când spui „respectivul site” la care te referi? La cel al TSD sau cel al TSD Dâmboviţa?
    3. Aştept cu interes site-ul organizaţiei municipale. Nedumerirea profundă e: cum de până acum n-a existat aşa ceva?

    P.S: Mă bucură implicarea de domeniu recent a unor tineri entuziaşti. Sper să fie de bun augur

  4. eduard spune:

    2)Ma refer doar la cel de la TSD
    3)Nu cred ca am de unde sa stiu raspunsul la aceasta intrebare ,dar pot sa imi dau cu parerea.
    Banuiesc ca cei care au fost inainte nu s-au implicat foarte mult .
    Cred ca la aceasta intrebare va poate raspunde mai bine cei care sunt mai vechi in organizatia de tineret a PSD.

  5. leobadea spune:

    Site-ul a existat si exista un motor de cautare de la nivel central pe judete!Acum s-a reorganizat!Trebuie refacut!La nivel central exista doar site-ul TSD de ceva vreme! E normal ca cei care vin sa aduca modificari si lucruri noi!Pentru restul e de discutat pe larg!

Lasă un răspuns

