Cum am aflat că sunt idiot!?!

UPDATE: La aproape trei luni de la cele scrise mai jos, s-a sesizat şi tovarăşul Oros. Pus în temă de vreo gâscă mono-neuronală, râzgândacul dâmboviţean n-a mai catadicsit să dea o geană peste articol şi mi-a bătut obrazul cu pedanterie că l-am făcut idiot. Pe el. Şi dincolo de asta, că nici măcar n-am habar de semnificaţia termenului. Abia într-un final s-a dumirit şi Inteligenţa Sa că nu pe el lipisem ştampila, ci eu însumi mă declaram tâmpit, cretin, prost, stupid (DEX)…cu voia dumneavoastră, idiot, din moment ce n-am putut pricepe că a-ţi continua mandatul e totuna cu a-ţi da demisia.
        Acuma, nici nu ştiu ce e mai grav pentru Oros: faptul că nu şi-a dat seama din articol că nu pe el l-am făcut idiot sau faptul că, nedându-şi seama, a oferit o nouă perspectivă asupra titlului. „Cum am aflat că Oros e idiot?”, capătă brusc substanţă.

I. „Dacă Crin Antonescu nu obţine cel puţin 15% în Dâmboviţa, a doua zi îmi dau demisia”.

II. Crin Antonescu obţine 12,6 procente în judeţul Dâmboviţa.

III. „Am să-mi continui mandatul de preşedinte interimar până la conferinţa judeţeană. Nu m-am răzgândit deloc. Îmi termin acest mandat şi apoi discutăm”.

    Oros. Călin Oros. Preşedinte interimar al PNL Dâmboviţa; omul adus ca să redea puls unei organizaţii aflate în moarte clinică. Mergea vestea despre el că ar fi un bun organizator, un tip cu mână forte, taman ce trebuia în fruntea unor liberali mult prea boemi pentru smardoiala politică autohtonă. Adăugaţi la asta un discurs bine închegat şi puţin umor înţepător şi aveţi imaginea unui politician top-quality sadea. Lipsea parcă ceva la aşa pedigree de invidiat: minciuna, nerespectarea cuvântului dat şi seninătatea cu care poţi să te faci de râs. Numai bine însă cu alegerile prezidenţiale, care i-au oferit personajului nostru oportunitatea asimilării din mers a acestor carenţe.
    Carevasăzică, domnul Călin Oros zicea undeva acum 3-4 săptămâni că-şi va depune demisia în ziua imediat următoare scrutinului în cazul în care candidatul liberal Crin Antonescu nu va obţine măcar 15% din voturile dâmboviţenilor. Scrutinul a trecut, numărătoarea voturilor s-a săvârşit la rându-i şi iaca ce să vezi: Antonescu nu a convins decât 12,6 din dâmboviţeni. Buuunn! Urmarea logică a acestor fapte trebuia să consemneze demisia lui Oros. Dar stop! Eticheta nu ne dă voie! Eticheta de om politic pur-sânge, fireşte, aşa cum l-am ilustrat ceva mai înainte.
    Probabil, din dorinţa de a copia un comportament de lider veritabil, patentat cu succes de doi „răzgândaci” celebri – Băsescu şi Tăriceanu, preşedintele PNL Dâmboviţa se suceşte brusc şi declară brav că-şi continuă mandatul. „Cu alte cuvinte, v-aţi răzgândit”, vine replica unei colege, în încercarea de a impune o concluzie firească. Aiurea, fata nu pricepuse nimic. Oros stă drept, o priveşte în ochi şi afirmă imperturbabil: „Nu m-am răzgândit deloc. Îmi continui acest mandat. Atâta tot”. E rândul meu să rămân perplex. Mă uit la Oros ca un imbecil. Nu mai sunt capabil să leg două gânduri logice. Încerc totuşi o reacţie disperată: „Dar ce spuneţi dumneavoastră nu-i totuna cu demisia”. „Ba e totuna, ce nu-nţelegeţi?”, vine croşeul liberalului, care mă loveşte drept în creştet, ca o revelaţie. Mă îngrop în scaun şi nu mai spun nimic până la finalul conferinţei de presă. Aflasem cât de idiot sunt, din moment ce n-am fost în stare să pricep că a-ţi continua mandatul e totuna cu a-ţi da demisia.

4 Responses to Cum am aflat că sunt idiot!?!

  1. Dani spune:

    True. Si mai sunt destui in aceeasi situatie, precum ipochimentul de la Timisoara, Cristian Busoi pe nume. Nici cu sustinerea PNT nu a fost capabil sa aduca peste 20% in judet. Trist.

    Sper doar ca Antonescu sa fie capabil sa faca schimbarile necesare in PNL. De prea multa vreme cel mai ok partid din Romania a fost doar salasul leneviei si boemiei nationale. Taiat din carne vie, de la oameni de acest tip, pana la tineri intrati in politica cu ganduri de capatuiala.

    Daca PNL ar fi un partid cu oameni asemanatori lui Crin, am putea avea o altfel de politica in cativa ani. Vreau doar sa sper ca nu va fi si el idiot.

  2. blackie spune:

    este idiot!
    dar nu prostanac si nici chior…
    asta, daca ajuta cu ceva… :)))

  3. andas spune:

    Vai, nu inteleg cum poti sa te superi asa de tare pe o gasca si sa o introduci in discutia cu pricina! Este o pasare de curte folositoare si chiar simpatica uneori! Trecand insa la liderul mult prea interimar as vrea sa lansez o ipoteza de lucru: daca totusi a citit el cu ochii lui textul si, mai apoi, l-a interpretat cu creierul lui (sa zicem asa)? Ei, te-ai gandit la asta?

  4. Marina Predescu spune:

    Are el creier? Sau poate gandeste cu ce are( sau mai degraba, din ce stiu eu, ca nu are) in panataloni, ei ce zici, andas?

Lasă un răspuns

