Dan Voiculescu spune că mie îmi pasă. Mai important e ca lui să-i pese.

Carevasăzică Dan Voiculescu acordă 6-7 burse de blogger. Nici nu ştiu prea bine ce înseamnă asta, ci doar că am fost selectat printre finalişti. 24 la număr. Motivaţia alegerii mele sună maiestuos – „pentru că-i pasă”. Câteva observaţii necesare:

– Nu ştiu în ce măsură domnul Voiculescu a citit sau nu editorialele din blogul subsemnatului. Tind să cred că mai degrabă şi-a aruncat fugiş retina doar pe câteva titluri;

– Nu ştiu la ce se referă domnul Voiculescu atunci când crede dumnealui că mie îmi pasă.

– Nu ştiu dacă domnului Voiculescu îi pasă.

– Nu ştiu dacă toată fanfaronada asta „bloggeristică” are cu adevărat substanţă;

– Ştiu însă că domnul Voiculescu are dreptate. Îmi pasă de multe lucruri. De TVA-ul la alimente, de clopul electoral al unui preşedinte neindependent, de independenţa ipocrită a fiicei aceluiaşi preşedinte neindependent, de cinismul argumentat al „mogulilor” în relaţia cu „statul slab”, de manipularea perfidă propagată de posturile tv, unele aparţinându-i chiar domnului Voiculescu etc etc etc. Nu ştiu însă în ce măsură „păsurile ” mele au vreun efect. Pt că tind încă să cred (aştept să fiu contrazis) că Dan Voiculescu n-a citit blogul meu, că Dan Voiculescu n-a aflat de ce anume îmi pasă, că Dan Voiculescu experimentează – cu destulă temeinicie şi acurateţe – „beneficiile” dialogului online.

Sper totuşi ca măcar un post să treaca prin faţa retinei sale. Acesta. Şi sper ca, aflând de ce-mi pasă mie…să-i pese şi dumnealui. Ar fi de ajuns. Şi ar ţine loc de toate bursele din lume.

Lasă un răspuns

