O zi faină

În sfârşit o zi superbă…nu mă refer la vremea de afară, ci la faptul că m-am simţit extraordinar astăzi..

Pentru cine nu mă cunoaşte, sunt un tip foarte orgolios…În acelaşi timp însă, pun mare preţ pe opiniile, aprecierile sau criticile pertinente venite din partea unor persoane de care ţin cont..pe care le respect pentru profesionalismul, umorul, modul de a fi…

Aşa se face că, astăzi, atunci când doamna Maricica (Maria Ilie pentru rigorişti), corespondentul Radio România Actualităţi mi-a spus că i-a plăcut ultimul meu editorial, a crescut inima-n mine mai ceva decât coca din făină Dobrogea. Nu glumesc deloc…m-am simţit atât de bine că o persoană care face presă de calitate de atâţia ani şi-a găsit timp să-şi arunce ochii peste aberaţiile mele şi, mai abitir, i-au şi plăcut…Eu, un neica nimeni în presă, fără studii de specialitate. Dumneaei nu ştie, dar m-a făcut foarte fericit…

Doi la mână ar fi trebuit de fapt să fie unu, dar nu mai contează…Am fost surprins plăcut că domnul Adrian Năstase are timp să se ocupe personal de blogul său, citind postările zilnice şi scriind, la rându-i, altele. Am postat şi eu un comentariu pe blogul cu pricina..şi domnul Năstase s-a referit la insignifiantul, de fapt, comment al meu, într-o discuţie pe care a avut-o cu jurnaliştii locali dâmboviţeni, cu ocazia lansării candidatului pentru Primăria Moreni.

Orgoliul meu şi-a primit seva de care avea atâta nevoie…acum..la treabă…am de scris. Dar parcă m-aş opri puţin la Minulescu..şi de-acolo..habar n-am.

Seara bună…

One Response to O zi faină

  1. Geo spune:

    Ah…Minulescu….ce l-am mai citit. A fost prima mea dragoste….si cea mai mare de asa natura

Lasă un răspuns

