Tonomaciutacu’

Nu mi-a plăcut niciodată emisiunea lui Gâdea de pe A3. E o mostră de tir continuu într-o singură ţintă…cu mai mulţi trăgători, dintre care unul mustăcios mi-e de-a dreptul şi sincer antipatic. Mărturisesc faptul că, de multe ori am mutat pe trustul lui Vântu(ră) Lobodă doar ca să nu le fac rating (fie şi doar cu un telespectator în plus) ăstora de la A3. Fără nici o legătură cu tâmpeniile care rulau feeric pe Realitatea. Opţiunea mea era (şi e) determinată de felul de a face presă al invitaţilor de acolo.

O singură excepţie de antipatie..arogantul domn Ciutacu, pe care îl admir tare mult…poate şi pentru faptul că e la fel de plin de el ca şi mine (ne separă salariile şi kilogramele)..

Să trăieşti, împărate!

One Response to Tonomaciutacu’

  1. Alexandru Petraş spune:

    hmmmmmm …. mai imparat imi pare a fi mirce badea daca este sa punem unul peste un trust 🙂

Lasă un răspuns

